Tuesday, April 7, 2009

Kids Farm

After 2 days resting at home. finally im getting better .
yesterday was pretty nice weather.
i took a walk to the kids farm.
as i thought once it gets warm ..
all the people are out for the sun.
alot of kids were playing , the parents were enjoying the sun..
im glad that im better XD






















i surely will go back there once more XD

2 comments:

  1. !!我是第100个查看你的资料的哦~

    动画片啊~哈哈~我是动画片大王~

    还有~你的“小农场”~天啊~太可爱的,特别是小马驹~我也想要一头...~

    还有内个小羊~都好可爱~

    我很喜欢小动物~不过仅限于喜欢哦~最好有人养,我去玩儿~嘿嘿~~~小马的图片儿我收藏啦~~!

    你要好好养身体哦~春天疾病多发~恩~身体健康万事如意~!

    ReplyDelete
  2. 哦~期待的你的大片和那块儿布喽~

    (恩内匹看似可爱的“小马”真的很美~再次夸赞~哈哈~)

    ReplyDelete